مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-11سياسي

دشمن به دنبال از بین بردن عفت و حجاب جامعه اسلامی است


امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه حجاب از حریم بانوان صیانت می کند، گفت: یکی از حربه های دشمنان خارجی و داخلی از بین بردن عفت و حجاب در جامعه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام تقی روحانی پیش از ظهر شنبه در جلسه کارگروه عفاف و حجاب رودسر در دفتر امام جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه 21 تیر ماه یکی از حوادث تأثیرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بانوان ایرانی در اعتراض به کشف حجاب رضاخانی برای دفاع از این ارزش در مسجد گوهرشاد جمع شدند.

وی با بیان اینکه گناه این بانوان دفاع از حجابی که قرآن به آن تاکید کرده است، بود اما عمال رضا خان آنها را به خاک و خون کشیدند، افزود: 21 تیر ماه در تاریخ انقلاب اسلامی روز مهمی است پیام خون شهدای مدافع حجاب که بخش عمده آن بانوان بودند حفظ حجاب و عفاف است.

امام جمعه در ادامه با اشاره به اینکه متأسفانه که در برخی لایه های مدیریتی، مسئولان حضور دارند که به رغم اعتقاد ظاهری به اسلام تفکر رضاخانی دارند، گفت: نقشه آنها برداشتن حجاب به ویژه چادر از سر زنان ایرانی است.

وی با بیان اینکه عده ای با اعمال خود چهره و جایگاه چادر در جامعه اسلامی را خدشه دار کرده اند، تصریح کرد: امروز دشمنان داخلی و خارجی به دنبال این هستند تا حجاب را ضد ارزش و بد حجابی را یک ارزش برای بانوان و حتی آقایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال از بین بردن عفت و حجاب جامعه اسلامی است

دشمن به دنبال از بین بردن عفت و حجاب جامعه اسلامی است