مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-11اقتصادي

با ساخت یک میلیون مسکن موافقیم اما دولت قرار نیست بسازد


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جلسات متعددی را با نمایندگان مجلس برای طرح احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی برگزار کرده اند، گفت: هدف این است که بستر را برای بخش خصوصی فراهم کنیم و دولت قرار نیست مستقیماً نسبت به ساخت و ساز اقدام کند؛ - معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جلسات متعددی را با نمایندگان مجلس برای طرح احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی برگزار کرده اند، گفت: هدف این است که بستر را برای بخش خصوصی فراهم کنیم و دولت قرار نیست مستقیماً نسبت به ساخت و ساز اقدام کند؛ نرخ سود وام این طرح هم هنوز مشخص نیست.

محمود محمودزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته گذشته جلسات متعددی را با نمایندگان مجلس در خصوص مسکن برگزار کردیم و نظرات خود را درباره الزامات تولید سالانه یک میلیون واحد مسکونی گفتیم.

از همکاری برای انجام این کار استقبال می کنیم.

ساخت سالانه یک میلیون واحد در قانون برنامه است وی افزود: موضوع احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی در طرح جامع مسکن نیازسنجی شده و در قانون برنامه وجود دارد؛ لذا بستر این طرح آنجاست.

اما مسلماً دولت سازنده نیست و باید برای بخش خصوصی شرایط ساخت و ساز را فراهم کند که امیدواریم با کمک مجلس این شرایط آسان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ساخت یک میلیون مسکن موافقیم اما دولت قرار نیست بسازد

با ساخت یک میلیون مسکن موافقیم اما دولت قرار نیست بسازد