مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:452020-07-11فرهنگي

جیم کری نویسنده شد/تصویری از فرهنگ خودشیفته هالیوود


بازیگر سرشناس کانادایی هفته پیش رمانی منتشر کرد که آن را با همراهی دینا واچون نوشته و در آن تصویری از هالیوود امروز ارائه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از انترتینمنت ویکلی، جیم کری بازیگر و نقاش به تازگی و با همراهی دینا واچونِ نویسنده، رمانی با عنوان خاطرات و اطلاعات نادرست منتشر کرده که در نگارش آن، از جزییاتی از زندگی و مسیر حرفه ای کاری خود استفاده کرده تا داستانی خیالی درباره آخرالزمان و تولد دوباره در هالیوود تعریف کند.

در آغاز رمان، مخاطب با شخصیت کری آشنا می شود که شخصیت اول داستان است و او را وسط یک بحران موجودیتی پیدا می بیند؛ شخصیتی که به دلیل شک به خود خرد شده و در آپارتمانش در لس آنجلس گیر کرده است.

او آنجا فقط با نت فلیکس، یوتیوب و تی ام زی زنده است.

موفقیت های او به عنوان یک بازیگر، چه در زمینه کمدی و چه درام، مانند اشیای دوردست در آیینه عقب زندگی هستند و حالا او فقط به مرگ ناگزیر خود و پایان بی فرار جهان فکر می کند.

به این ترتیب یک ماجراجویی هجوگونه آغاز می شود که در آن کری به اعماق فرهنگ خودشیفته هالیوود سفر می کند؛ کری در جستجوی معنا در زندگی و حرفه خود است و در عین حال سعی دارد در یک فیلم بیوگرافیکی که قرار است درباره مائوتسه تونگ ساخته بشود نقش انتخاب کند و در فیلم های استودیویی بر پایه اسباب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیم کری نویسنده شد/تصویری از فرهنگ خودشیفته هالیوود

جیم کری نویسنده شد/تصویری از فرهنگ خودشیفته هالیوود