مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-11سياسي

آغاز المپیادهای علمی سمپاد همزمان با سراسر کشور در یزد


رییس اداره استعدادهای درخشان یزد از آغاز المپیادهای علمی سمپاد این استان همزمان با المپیاد های علمی سراسر کشور در یزد خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره استعدادهای درخشان یزد از آغاز المپیادهای علمی سمپاد این استان همزمان با المپیاد های علمی سراسر کشور در یزد خبر داد.

شهناز هاتفی با اشاره به آغاز مرحله دوم المپیادهای سمپاد در استان یزد، اظهار کرد: این دوره المپیادهای علمی از 20 تیرماه با مشارکت 10 داوطلب در یزد آغاز شد.

وی با بیان این که از تعداد کل داوطلبان حاضر در این دوره المپیادهای سمپاد یزد 9 نفر دختر و یک داوطلب پسر بوده است، افزود: این دوره المپیاد در قالب 13 رشته آموزشی برگزار شده است.

رییس اداره استعدادهای درخشان استان یزد رشته های فیزیک، سلولهای بنیادی، شیمی، جغرافیا، علوم زمین، کامپیوتر، اقتصاد، مدیریت تفکر و کارآفرینی، ریاضی، زیست شناسی، نجوم و اختر فیزیک را عناوین رشته های تعیین شده در این المپیاد علمی دانست و گفت: این المپیاد به مدت یک هفته،تا 26 تیر ماه امسال همزمان با المپیادهای علمی سراسر کشور و با رعایت جدی پروتکل ‎های بهداشتی در یزد برگزار می شود.

هاتفی آمار پذیرفته شدگان مرحله اول المپیاد سمپاد را 158 نفر اعلام و تصریح کرد: تعداد کل شرکت کنندگان یزدی در این المپیاد 772 نفر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز المپیادهای علمی سمپاد همزمان با سراسر کشور در یزد

آغاز المپیادهای علمی سمپاد همزمان با سراسر کشور در یزد