مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-11اقتصادي

سیل کرونا صنعت هتلداری را با خود برد


پنج ماه است که با شیوع کرونا در کشور هتل ها از رونق افتاده اند و عملا به ساختمان هایی شیک و خوش و رنگ و لعاب خالی تبدیل شده اند و مشخص نیست سوت و کور بودن شان تا کی ادامه داشته باشد.

- استان مرکزی دارای 22 واحد اقامتی شامل 17 هتل، یک هتل آپارتمان و چهار مهمانپذیر است و دو مجموعه نیز آماده بهره برداری است ولی در شرایطی که کرونا برای استان حاصل کرده معلوم نیست این مراکز، بویژه مراکز آماده بهره برداری چه آینده ای پیش رو داشته باشند، چراکه امروز هتلداران با سابقه و بزرگ استان عملا در منجلابی افتاده اند که بیرون آمدن از آن به سادگی ممکن نخواهد بود.

خسارت صنعت هتلداری استان به 15 میلیارد تومان رسید مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی به ایسنا گفت: پس از شیوع ویروس کرونا تاسیسات گردشگری بیشترین آسیب را متحمل شدند، چراکه با توقف سفرها، صنعت گردشگری جهان تحت تاثیر قرار گرفت، اما تسهیلات 12 تا 16 میلیون تومانی ارزان قیمت در این حوزه نظر گرفته شد که به این تاسیسات گردشگری تعلق می گیرد.

مرزبان امهال پرداخت قبوض آب، برق و گاز تاسیسات گردشگری و تمدید امهال اقساط تا پایان شهریورماه را از دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده برای تاسیسات گردشگری و هتل ها دانست و گفت: تا پایان خردادماه بالغ بر 15 میلیارد تومان به تاسیسات گردشگری شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل کرونا صنعت هتلداری را با خود برد

سیل کرونا صنعت هتلداری را با خود برد