مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-11حوادث

سارق حرفه ای پس از یک ساعت درگیری مسلحانه در ایلام دستگیر شد


جانشین انتظامی استان ایلام از دستگیری سارق تحت تعقیب پس از یک ساعت درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ شهاب عزیززاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای دستورات مقام قضایی مبنی بر شناسایی و دستگیری متهمان تحت تعقیب بامداد امروز با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه یکی از سارقان حرفه ای منزل مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد سارق در یک باب منزل در یکی از محلات شهر ایلام مخفی شده است، گفت: با اطلاع از اینکه سارق مسلح به سلاح بلند می باشد، مخفیگاه وی در محاصره پلیس قرار گرفت.

جانشین انتظامی استان ایلام اضافه کرد: پس از ابلاغ دستور مقام قضایی و هشدار به سارق برای تسلیم کردن خود به پلیس، سارق با استفاده از تاریکی شب اقدام به تیراندازی به سوی ماموران انتظامی کرد و از محل متواری شد.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه از قبل پیش بینی و برنامه ریزی های لازم مبنی بر مقاومت و انجام درگیری مسلحانه از سوی سارق صورت گرفته بود، اظهار داشت: متهم پس از متواری شدن خود را در داخل یک باب منزل نیمه کاره مخفی و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه و تیراندازی متقابل نهایتاٌ با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سارق بدون هیچ گونه تلفات جانی دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق حرفه ای پس از یک ساعت درگیری مسلحانه در ایلام دستگیر شد

سارق حرفه ای پس از یک ساعت درگیری مسلحانه در ایلام دستگیر شد