مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-11حوادث

اخطار پلیس آگاهی ناجا به گردانندگان شرکت های هرمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا اکبری با اشاره به کلاهبرداری های صورت گرفته توسط شرکت های هرمی، - معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی نیروی انتظامی در خصوص فعالیت و فریب جوانان به گردانندگان شرکت های هرمی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا اکبری با اشاره به کلاهبرداری های صورت گرفته توسط شرکت های هرمی، افزود: پلیس آگاهی ناجا فعالیت این گونه شرکت ها را در سطح شهر ها و فضای مجازی به دقت زیر نظر دارد.

وی ادامه داد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد عده ای شیاد و فرصت طلب، جوانان و افراد نیازمند کار و فعالیت اقتصادی را فریب داده و دارایی آنان را چپاول کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی و همکاری مناسب مردمی سرنخ های خوبی از فعالیت مخفی و زیر زمینی مجرمان دریافت شده است، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در حال بررسی گزارش های مردمی بوده و نسبت به شناسایی و دستگیری به موقع اعضا و سرشاخه های شرکت های هرمی اقدام خواهند کرد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا در پایان از هموطنان خواست به وعده های دروغین کلاهبرداران مبنی بر یک شبه پول دار شدن توجه نکرده و موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار پلیس آگاهی ناجا به گردانندگان شرکت های هرمی

اخطار پلیس آگاهی ناجا به گردانندگان شرکت های هرمی