مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-11اقتصادي

معابر 14 روستای بخش مرکزی اسدآباد آسفالت شد


بخشدار مرکزی اسدآباد از آسفالت معابر 14 روستای این بخش در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال شش روستای دیگر بخش مرکزی اسدآباد در دستور کار آسفالت معابر قرار دارد که از محل اعتبارات دهیاری زیرسازی و از محل قیر یارانه ای بنیاد مسکن آسفالت این معابر انجام می گیرد.

- ایسنا/همدان بخشدار مرکزی اسدآباد از آسفالت معابر 14 روستای این بخش در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال شش روستای دیگر بخش مرکزی اسدآباد در دستور کار آسفالت معابر قرار دارد که از محل اعتبارات دهیاری زیرسازی و از محل قیر یارانه ای بنیاد مسکن آسفالت این معابر انجام می گیرد.

سلیمان نظری دوست در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ملحمدره و ویرایی جزء روستاهای هدف گردشگری بخش مرکزی هســتند، افزود: برای روستای گردشگری ملحمدره تاکنون بیش از سه میلیارد تومان در بحث سنگفرش، بهسازی معابر و .

توسط دستگاه های دولتی هزینه شــده که از اداره میراث فرهنگی و گردشگری درخواست کرده ایم مطالعات خود را در مناطق ویژه بخش مرکزی شهرســتان مانند دربند بوجین، دره قاســم آباد، خنداب و سد نعمت آباد که ظرفیت و پتانسیل گردشگری در این مکان ها فراهم است را نیز انجام دهد و قطعاً پیگیری های لازم برای ایجاد مناطق گردشــگری بیشتر علاوه بر ملحمدره و ویرایی در این بخش ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معابر 14 روستای بخش مرکزی اسدآباد آسفالت شد

معابر 14 روستای بخش مرکزی اسدآباد آسفالت شد