مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-11اقتصادي

فقط 7 ساعت سرکار بمانید!


درحالی برخی دستگاه ها نسبت به ساعت کاری کارکنان خود در زمان مقرر شده از سوی دولت ایراداتی وارد کرده و مشکل ساز شدند که رییس دولت تاکید دارد کارکنان باید بعد از حضور بین 7: - درحالی برخی دستگاه ها نسبت به ساعت کاری کارکنان خود در زمان مقرر شده از سوی دولت ایراداتی وارد کرده و مشکل ساز شدند که رییس دولت تاکید دارد کارکنان باید بعد از حضور بین 7:30 تا 14:30 محل کار خود را ترک کرده و هیچکس نمی تواند مانعی ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با شیوع ویروس کرونا از اسفندماه بود که تغییراتی در رفت و آمد و زمان حضور کارکنان اعمال شد و این ساعت در زمان های مختلف متغیر بود؛ به طوری که برای دوره ای برای برخی سازمان ها از جمله بانک ها بین 8 تا 13 یا برای کارکنان 7 تا 14 پیش بینی شد.

اما از دهم خردادماه که روال حضور کارکنان به صورت عادی و روزانه برگشت و از سوی دولت ابلاغ شد، تاکید بر این بود که کارکنان از ساعت 7:30 تا 14:30 در محل کار خود حضور پیدا کنند.

براین اساس آنچه طبق تصمیم ستاد ملی کرونا و دولت به دستگاه ها و سازمان ها ابلاغ و لازم الاجرا شد، حضور هفت ساعته در محل کار است.

اما با وجود این الزام در مدت اخیر برخی دستگاه ها و سازمان ها موانعی ایجاد کرده و با توجه به اینکه ساعت موظفی هشت ساعت است مبنای محاسبات را همین میزان تلقی کرده و همین موضوع موجب ایجاد مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 7 ساعت سرکار بمانید!

فقط 7 ساعت سرکار بمانید!