مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-11پزشكي

مرحله بالینی آزمایش واکسن جدید سرطان با کمترین عوارض آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازساینس دیلی، واکسن جدید توسط گروه تحقیقاتی متر (Mater) مستقر در موسسه تحقیقات ترنسلشنال استرالیا ( (Translational با همکاری دانشگاه کویینزلند انگلستان تهیه شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی به گزارش سایت قطره و به نقل ازساینس دیلی، واکسن جدید توسط گروه تحقیقاتی متر (Mater) مستقر در موسسه تحقیقات ترنسلشنال استرالیا ( (Translational با همکاری دانشگاه کویینزلند انگلستان تهیه شده است.

کریستن رادفورد، دانشیار و محقق برجسته این موسسه می گوید که این واکسن پتانسیل درمان انواع سرطان های خون و سرطان های بدخیم را دارد و یک پیشرفت بزرگ برای واکسیناسیون ضد سرطان است.

وی امیدوار است که این واکسن بتواند در درمان سرطان های خون مانند لوسمی میلویید (لوسمی مزمن مغز استخوان)، لنفوم غیر هوچکین، میلوما مولتیپل و لوسمی کودکان به علاوه سرطان های بدخیم توده ای سفت ازجمله سینه، ریه، کلیه، تخمدان و سرطان لوزالمعده و گلیوبلاستوما (نوعی تومور کشنده مغزی) استفاده شود.

وی تاکید کرد: واکسن جدید ما از آنتی بادی های انسانی آمیخته شده با پروتیین خاص تومور تشکیل شده است و ما در حال بررسی ظرفیت آن برای هدف قرار دادن سلول های انسانی در هنگام فعال کردن حافظه سلول های توموری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله بالینی آزمایش واکسن جدید سرطان با کمترین عوارض آغاز می شود

مرحله بالینی آزمایش واکسن جدید سرطان با کمترین عوارض آغاز می شود