مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-11اقتصادي

رشد 10 درصدی خرید تضمینی گندم در لرستان/ 186 میلیارد به کشاورزان پرداخت شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: تاکنون خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان لرستانی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 10 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت اله بیرانوند امروز شنبه در سخنانی اظهار داشت: از خردادماه که شروع فصل خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان لرستان بوده، تاکنون نزدیک به 105 هزار تن گندم تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله در سطح استان شده است.

وی تصریح کرد: ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان لرستانی 250 میلیارد تومان است که با پیگیری های به عمل آمده تاکنون بیش از 186 میلیارد تومان به حساب آنها واریز و مابقی مطالبات نیز برای پرداخت در اختیار بانک کشاورزی قرار داده شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان افزود: تاکنون خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 10 درصد افزایش داشته است.

بیرانوند افزود: 25 مرکز شامل مراکز خرید ملکی و کارخانه های آرد سازی و سیلوهای بخش خصوصی و تعدادی از مراکز تعاونی روستایی جهت خرید محصول گندم در استان لرستان از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و در حال انجام عملیات خرید تضمینی هستند.

وی اظهار داشت: خرید گندم تنها از کشاورزان و خدمات دهندگانی صورت می گیرد که نام آنها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 10 درصدی خرید تضمینی گندم در لرستان/ 186 میلیارد به کشاورزان پرداخت شد

رشد 10 درصدی خرید تضمینی گندم در لرستان/ 186 میلیارد به کشاورزان پرداخت شد