مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-11اقتصادي

بانک مرکزی از دیدگاه صاحبنظران استقبال می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی با قدردانی از صاحبنظران و اصحاب رسانه که دغدغه وضعیت اقتصادی کشور را دارند و همزمان حساسیت و محدودیت های شرایط را درک می کنند، - بانک مر کزی اعلام کرد: بانک مرکزی و بدنه کارشناسان خبره آن تحلیل ها و دیدگاه های صاحبنظران و منتقدان را به دقت رصد و بررسی و در مباحث خود در حد امکان از آن ها استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی با قدردانی از صاحبنظران و اصحاب رسانه که دغدغه وضعیت اقتصادی کشور را دارند و همزمان حساسیت و محدودیت های شرایط را درک می کنند، ابراز امیدواری کرد که اظهار نظر ها و نقد های سازنده مطروحه، اسباب توجه سیاست گذاران و تحلیل گران به دشواری ها و اشکالات در سیاستگذاری را فراهم کند.

براساس اعلام روابط عمومی این بانک، بانک مرکزی و بدنه کارشناسان خبره آن تحلیل ها و دیدگاه های صاحبنظران و منتقدان را به دقت رصد و بررسی و در مباحث خود در حد امکان از آن ها استفاده می کند.

بر این اساس بانک مرکزی به تدریج در حال بازبینی و ارتقای ابزار ارتباطی خود با مردم، سیاست گذاران، صاحب نظران و فعالان اقتصادی است تا بر پایه اصول حرفه ای بانکداری مرکزی، سیاست های خود را تشریح کند؛ لذا رویکرد حرفه ای بانک مرکزی ایجاب می کند از پاسخ دادن به تحلیل ها و نقد ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی از دیدگاه صاحبنظران استقبال می کند

بانک مرکزی از دیدگاه صاحبنظران استقبال می کند