مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-11پزشكي

انتقال هوایی قلب اهدایی کودک 12 ساله از رفسنجان به تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی شادنوش با بیان اینکه عملیات انتقال قلب با مدیریت مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور با موفقیت انجام شد، - رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت گفت: قلب دختر 12 ساله رفسنجانی برای پیوند به کودکی 4 ساله با بیماری قلبی، به تهران انتقال یافت تا جان دوباره ای به او بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، مهدی شادنوش با بیان اینکه عملیات انتقال قلب با مدیریت مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور با موفقیت انجام شد، گفت: با تلاش بی وقفه همکاران واحد شناسایی و فراهم آوری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، قلب اهدایی با رعایت پروتکل بهداشتی، جداسازی و با همکاری سازمان اورژانس کشور به صورت هوایی به بیمارستان شهید رجایی تهران منتقل شد.

وی افزود: قهرمان اهداکننده، دختر 12 ساله بود که به دلیل تصادف و تشخیص مرگ مغزی با اعلام رضایت خانواده ایشان، قلب و دو کلیه اش به بیماران نیازمند اهدا شد.

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت در ادامه گفت: با هماهنگی تیم های فراهم آوری اعضای پیوند دانشگاه ای علوم پزشکی رفسنجان و ایران و با کمک سازمان اورژانس کشور، اورژانس هوایی کشور و تیم های درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال هوایی قلب اهدایی کودک 12 ساله از رفسنجان به تهران

انتقال هوایی قلب اهدایی کودک 12 ساله از رفسنجان به تهران