مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-11سياسي

تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در قشم/ دختران حاج قاسم گرد هم می آیند


مسوول بسیج جامعه زنان قشم از گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با اجرای 9 ویژه برنامه در این شهرستان خبر داد و گفت: گردهمایی مجازی دختران حاج قاسم برنامه شاخص این هفته است.

- طیبه بازماندگان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: توجه به مقوله عفاف و حجاب امری مستمر و فارغ از قید زمان است.

وی افزود: از این رو باید در طول سال بویژه در هفته ای که مزین به این ارزش های اسلامی است پرداختن به عفاف و حجاب در جامعه نمود داشته باشد.

مسوول بسیج جامعه زنان قشم تصریح کرد: در همین راستا با توجه به شرایط کرونایی برای بزرگداشت هفته عفاف و حجاب 9 ویژه برنامه در سطح شهرستان قشم اجرا می شود.

بازماندگان ادامه داد: برگزاری گردهمایی مجازی با عنوان دختران حاج قاسم سلیمانی با موضوع مدافعان حریم خانواده برنامه شاخص این هفته در قشم است.

وی اضافه کرد: انجام تبلیغات محیطی در سطح شهرستان و نشر تبلیغات موضوعی عفاف و حجاب در فضای مجازی نیز در دستور کار قرار دارد.

مسوول بسیج جامعه زنان قشم ابراز داشت: اساتید و مربیان صالحین بسیج در طول این هفته از طریق بسترهای ایجاد شده در فضای مجازی پاسخگوی برخی شبهات ایجاد شده در زمینه عفاف و حجاب خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در قشم/ دختران حاج قاسم گرد هم می آیند

تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در قشم/ دختران حاج قاسم گرد هم می آیند