مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-11اقتصادي

سرانه مصرف آب در تهران 235 لیتر در طول شبانه روز


معاون نظارت در بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهار کرد: براساس برآوردهای صورت گرفته سرانه مصرف آب در تهران در طول شبانه روز به طور میانگین 235 لیتر بدون در نظر گرفتن تلفات است که با لحاظ تلفات این عدد حدود 300 لیتر در طول شبانه روز می شود.

- معاون نظارت در بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهار کرد: براساس برآوردهای صورت گرفته سرانه مصرف آب در تهران در طول شبانه روز به طور میانگین 235 لیتر بدون در نظر گرفتن تلفات است که با لحاظ تلفات این عدد حدود 300 لیتر در طول شبانه روز می شود.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر شاهد افت فشار آب در تهران هستیم، گفت: در هیچ جای تهران افت فشار آب نداریم مگر این که در یک نقطه لوله آب دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد.

معاون نظارت در بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این که در روز پنج شنبه در برخی مناطق به دلیل مصرف بالای آب شاهد افت فشار مقطعی بوده ایم، ادامه داد: در روزهای آخر هفته به دلیل افزایش مصرف این مساله طبیعی است، اما به طور کلی مشکل خاصی در حوزه افت فشار آب نداریم.

وی با اشاره به میزان مصرف آب در تهران گفت: در حال حاضر سه میلیون و 650 مترمکعب آب در تهران مصرف می شود که نسبت به گذشته افزایش چندانی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مصرف آب در تهران 235 لیتر در طول شبانه روز

سرانه مصرف آب در تهران 235 لیتر در طول شبانه روز