مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-11اقتصادي

731 میلیارد تومان تسهیلات به رسته های آسیب دیده پرداخت می شود


 مدیرکل تعاون،  کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: به منظور کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا 731 میلیارد تومان به فعالان 14 رسته پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا گروسی صبح شنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های عضو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در اداره کار برگزار شد، اظهار کرد: با تشکیلات جلسات مستمر تلاش می کنیم چالش ها کمتر و خدمت رسانی تسهیل شود.

وی افزود: علیرغم تنگناهای مالی تسهیلات خوبی برای کاهش آسیب ها اختصاص داده شده تا چرخه تولید برقرار باشد و متوقف نشود.

گروسی تصریح کرد: 731 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در شرایط کرونا سهم استان است که در 14 رسته شغلی با سود 12 درصد داده می شود که سه ماه استراحت دارد.

وی یادآور شد: تا پایان تیرماه فرصت ثبت نام و تا پایان مردادماه فرصت پرداخت توسط بانکهاست و فرصت خیلی کم است و اگر پرونده متقاضیان بسرعت بررسی نشود این اعتبار چون شناور است باز می گردد.

گروسی تصریح کرد: حتی افراد غیر بیمه ای می توانند از تسهیلات استفاده کنند و مدیران واحدها و بانک ها با تسریع در امور پیگیر باشند تا این اعتبارات باز نگردد.

حل مشکلات بحرانی در اولویت باشد مدیرکل کار استان تصریح کرد: ده ها واحد مشکل دار و بحرانی داریم که باید تعیین تکلیف شود و بیش از 50 واحد هم توسط بانک ها تملک شده که باید احیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

731 میلیارد تومان تسهیلات به رسته های آسیب دیده پرداخت می شود

731 میلیارد تومان تسهیلات به رسته های آسیب دیده پرداخت می شود