مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-11سياسي

کمیته فنی اطلاعات و مستند سازی به دانشگاه علامه طباطبایی واگذار شد


عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی از واگذاری مسئولیت حقوقی دبیرخانه دائمی کمیته فنی «اطلاعات و مستند سازی» به دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی؛ میترا صمیعی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی از واگذاری مسئولیت حقوقی دبیرخانه دائمی کمیته فنی اطلاعات و مستند سازی به دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد.

  وی افزود: با توجه به اهمیت تدوین استانداردهای حوزه کتابداری و اطلاع ­رسانی و آرشیو در کشور و اهمیت بحث تبادل اطلاعات و تجارب با سایر کشورها، لزوم مشارکت فعال متخصصان حرفه در کمیته ­های فنی مرتبط سازمان ایزو و سازمان ملی استاندارد ایران احساس می شد.

صمیعی ادامه داد: در راستای انجام پروژه های استانداردسازی در زمینه علم اطلاعات و دانش شناسی در سطح ملی و تجربیات چندین ساله اینجانب در انجام امور تدوین استانداردهای ملی و راهبری و فعالیت های بین المللی در سازمان بین المللی ایزو، مسئولیت حقوقی دبیرخانه دائمی کمیته فنی متناظر TC46 با مدیریت بنده به دانشگاه علامه طباطبایی سپرده شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: در ادامه همکاری های مستمر بین گروه تحقیقاتی به مدیریت اینجانب و سازمان ملی استاندارد ایران و در راستای به کارگیری تجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته فنی اطلاعات و مستند سازی به دانشگاه علامه طباطبایی واگذار شد

کمیته فنی اطلاعات و مستند سازی به دانشگاه علامه طباطبایی واگذار شد