مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-11اقتصادي

از کیفیت افتضاح نان تا عدم نظارت کافی بر نانوایی های گچساران


مردم گچساران به شدت از کیفیت نان عرضه شده در نانوایی های شهر گلایه مند هستند و مشکل اصلی این محصول را کیفیت پایین ؛ خمیر بودن، سوختگی، شور و یا بی نمک بودن و کوچک تر شدن حجم نان عنوان می کنند.

- خبرگزاری فارس گچساران_ سمیرا نصاری؛ اینروزها مردم گچساران به شدت از کیفیت نان عرضه شده در نانوایی های شهر گلایه مند هستند و مشکل اصلی این محصول را کیفیت پایین ؛ خمیر بودن، سوختگی، شور و یا بی نمک بودن و کوچک تر شدن حجم نان عنوان می کنند.

هرچند شاهد آن هستیم عدم نظارت بر نان عرضه شده در نانوایی های شهر موجب شده تا نانوایان به اعتراض ها کاملاً بی توجه باشند به گونه ای که مردم نیز متوجه این مهم شده اند.

در روزهای گذشته تماس های مکرر شهروندان گچسارانی در خصوص کیفیت پایین نان در گچساران خبرنگار فارس را بر آن داشت تا به صورت میدانی گزارشی در این خصوص تهیه نماید.

با نگاهی گذرا به سالها پیش و نظارت شورای آرد و نان به خوبی در می یابیم در مدت زمانی بازرسان فرمانداری به صورت مستمر و مداوم در طول روز بر روند پخت نان و کیفیت آن و ساعات کار آنها رسیدگی می کردند اما این روزها مشخص است نظارتی در کار نیست.

وزن کردن چانه ها، نظارت های سفت و سخت بر بهداشت نانوایی ها، ساعت کار نانوایی ها، استفاده از استیل به عنوان میز کار، دستور بر شیشه کردن جلویی نانوایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کیفیت افتضاح نان تا عدم نظارت کافی بر نانوایی های گچساران

از کیفیت افتضاح نان تا عدم نظارت کافی بر نانوایی های گچساران