مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-11سياسي

نشست «حجاب و عفاف سمبل عزت و کرامت» در فضای مجازی برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری اجتماع مجازی با عنوان «دختران حاج قاسم» خبر داد و گفت: نشست «حجاب و عفاف سمبل عزت و کرامت» در فضای مجازی برگزار می شود.

- تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری اجتماع مجازی با عنوان دختران حاج قاسم خبر داد و گفت: نشست حجاب و عفاف سمبل عزت و کرامت در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص 21 تیرماه و روز عفاف و حجاب اظهار داشت: این روز در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در این روز هزاران نفر به جرم دفاع از حجاب در مسجد گوهر شاد در مشهد مقدس به خاک و خون کشیده شدند و برای همیشه در تاریخ اسلام و ایران ماندگار شدند.

محمودی افزود: امروز نیز شاهد هجمه وحشیانه دنیای استکبار و مزدوران داخلی اش به حجاب و عفاف هستیم و از سویی شاهد کم کاری و بی توجهی برخی مدیران و مسئولان به این مهم هستیم.

وی گفت: به همین مناسبت در هفته عفاف و حجاب برنامه های متناسب با شرایط موجود برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طرح این موضوع در نمازهای جمعه استان، صدور بیانیه توسط تشکلهای خواهران، اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «حجاب و عفاف سمبل عزت و کرامت» در فضای مجازی برگزار می شود

نشست «حجاب و عفاف سمبل عزت و کرامت» در فضای مجازی برگزار می شود