مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-11سياسي

دیدار سرداران غرب و شمال غرب کشور با خانواده شهید نسرین پور


همزمان با ایام سالروز شهادت سردار شهید غلامحسین نسرین پور جمعی از سرداران غرب و شمال غرب کشور با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، نمایندگان هیئت رزمندگان غرب و شمال غرب کشور با مادر شهید غلامحسین نسرین پور فرمانده سپاه تکاب در دوران دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کردند.

همزمان با ایام سالروز شهادت سردار شهید غلامحسین نسرین پور ؛ فرمانده سپاه تکاب در دوران دفاع مقدس جمعی از سرداران غرب و شمال غرب کشور به نمایندگی از هیئت رزمندگان غرب و شمال غرب کشور و همچنین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر با مادر این شهید بزرگوار دیدار کردند.

  سردار سرتیپ پاسدار داود غیاثی راد به نمایندگی از هیئت رزمندگان غرب و شمال غرب کشور و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در سالروز شهادت سردار شهید غلامحسین نسرین پور به دیدار مادر این شهید رفت.

شهید غلامحسین نسرین پور از فرماندهان شجاع بود که همیشه در میدان مبارزه با ضدانقلاب داخلی و دشمن بعثی حضور داشت و حامی مردم مستضعف و محروم کردستان بود که از رسیدگی به نیازمندان در آن منطقه غافل نمی شد.

    این فرمانده شهیدسپاه تکاب در سال های دفاع مقدس در جریان عملیات عاشورای یک به شهادت رسیده  و طی این عملیات منطقه تکاب از وجود اشرار و گروهک های ضد ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سرداران غرب و شمال غرب کشور با خانواده شهید نسرین پور

دیدار سرداران غرب و شمال غرب کشور با خانواده شهید نسرین پور