مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-11ورزشي

موافق انحلال تیم های مان نیستم / در لیگ برتر بسکتبال شرکت می کنیم


مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان با بیان این که تیم بسکتبال این باشگاه در لیگ برتر کشور شرکت می کند، گفت: اگرچه با کاهش بودجه مواجه شده ایم ولی با منحل شدن تیم های تحت پوشش مان موافق نیستیم و به دنبال جلب نظر وزیر نفت برای کمک بیشتر به ورزش نفت و شهر آبادان هستیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان با بیان این که تیم بسکتبال این باشگاه در لیگ برتر کشور شرکت می کند، گفت: اگرچه با کاهش بودجه مواجه شده ایم ولی با منحل شدن تیم های تحت پوشش مان موافق نیستیم و به دنبال جلب نظر وزیر نفت برای کمک بیشتر به ورزش نفت و شهر آبادان هستیم.

احمد پارو در گفت وگو با ایسنا، درخصوص حضور تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: برای حضور در لیگ برتر به فدراسیون اعلام آمادگی کرده ایم، البته با کاهش بودجه مواجه ایم و شرایط مالی خوبی نداریم ولی امیدواریم که شرایط بهتر شود و با افزایش بودجه نیز با غدغه کمتری تیم داری کنیم.

وی با اشاره به وضعیت تیم بسکتبال این باشگاه، عنوان کرد: از سالی که من مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان شدم، با کاهش 60 درصدی مواجه شدیم اما به لطف خدا و درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان مان توانستیم عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم و قهرمان شویم اما با کاهش بودجه ای که مجددا صورت گرفته، واقعا کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق انحلال تیم های مان نیستم / در لیگ برتر بسکتبال شرکت می کنیم

موافق انحلال تیم های مان نیستم / در لیگ برتر بسکتبال شرکت می کنیم