مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-10پزشكي

بیمارستان بعثت از پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خارج شد


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیمارستان بعثت سنندج از پذیرش مبتلایان به کرونا در رده سنی بزرگسالان خارج شد.

- ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیمارستان بعثت سنندج از پذیرش مبتلایان به کرونا در رده سنی بزرگسالان خارج شد.

آرزو فلاحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمارستان بعثت سنندج که بخشی از فضای درمانی خود را به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده بود امروز از پذیرش بیمار بزرگسال مبتلا به این ویروس خارج شد.

وی با بیان اینکه دیوارهای حائل بین بخش های بستری بیماران مبتلا به کرونا برداشته شد، افزود: در حال حاضر 2 خانم باردار، 2 کودک سه ساله و هفت ساله مبتلا به کرونا که بیماری زمینه ای نیز دارند در این بیمارستان بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: بیمارستان توحید و کوثر سنندج در حال حاضر به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است که امیدواریم بزودی همین روند در بیمارستان کوثر اجرایی شود دکتر فلاحی خطاب به شهروندان گفت: با توجه به استمرار بیماری کرونا و تغییر ماهیت مداوم این ویروس در مکان های عمومی و به محض خروج از منزل از ماسک استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان بعثت از پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خارج شد

بیمارستان بعثت از پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خارج شد