مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 01:452020-07-10اقتصادي

دولت زمین های وزارتخانه ها را برای ساخت و ساز مسکن اختصاص دهد


نماینده نیشابور در مجلس از دولت خواست تا سازمان امور اراضی و وزارت خانه ها را متقاعد کند تا با در اختیار قرار دادن زمین هایشان و همراهی بخش های دولتی و خصوصی ساخت وساز مسکن را توسعه دهند تا مشکل مسکن جوانان حل شود.

- هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره التهاب مسکن و عدم امکان ازدواج برای جوانان اظهار داشت: وقتی که ازدواج جوانان به تأخیر بیفتد آسیب های اجتماعی افزایش یافته و در آینده با آسیب های زیادی مواجه خواهیم شد.

  وی با بیان اینکه دولت باید از سازمان امور اراضی بخواهد زمین هایش را در اختیار خانه سازی قرار داده و با همراهی دیگر بخش های دولتی و خصوصی به سمت ساخت وساز انبوه برود تا مشکل مسکن جوانان حل شد، افزود: باید با استفاده از تسهیلات مختلف جوانان و زوجین را خانه دار کرده و اقساط مسکن آنها را بلندمدت در نظر بگیریم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ابتدای فعالیت دولت آقای روحانی به دلیل انتقاد به دولت قبل اعلام کردند که پروژه های مسکن مهر خارج از حوزه استحفاظی شهرها ساخته شده و مشکلات متعددی دارد ولی هم اکنون شاهدیم قیمت مسکن مهر افزایش پیدا کرده و حتی جوانان خانه دار شدن خود را آرزو می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت زمین های وزارتخانه ها را برای ساخت و ساز مسکن اختصاص دهد

دولت زمین های وزارتخانه ها را برای ساخت و ساز مسکن اختصاص دهد