مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 19:152020-07-10سياسي

تخت روانچی:ترور وحشیانه شهید سلیمانی مصداق بارز تروریسم دولتی است


سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ترور وحشیانه شهید قاسم سلیمانی را مصداق بارز تروریسم دولتی و نقض فاحش اصول اساسی حقوق بین الملل خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلاکی ایران در سازمان ملل در نیویورک در جلسه هفته مجازی تروریسم، تنها مسیر مبارزه با تروریسم را تقویت چندجانبه گرایی از طریق افزایش همکاری بین المللی و پاسخ دسته جمعی به تروریسم برشمرد.

  مجید تخت روانچی در این جلسه که توسط مرکز مبارزه با تروریسم سازمان ملل متحد برگزار شد، رهیافت های یکجانبه گرایانه را مهمترین چالش برخورد با تروریسم بین المللی برشمرد و افزود: به عنوان مثال، اقدامات یکجانبه قهرآمیز مانع دسترسی به ابزارهای ضروری برای پاسخی جمعی به تروریسم می شود و تلاش های بین المللی در این زمینه را تضعیف می کند.

تخت روانچی اقدامات قهرآمیز آمریکا علیه کشورمان را خشونت ساختاری در نقض حقوق بشر، حق توسعه و حق حیات مردم ایران و مصداق بارز تروریسم و در ابعاد بزرگتر تروریسم اقتصادی خواند که به صورت عامدانه  مردم عادی را هدف قرار داده و موجبات صدمات بسیاری شده است.

سفیر کشورمان ترور وحشیانه شهید سلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه به هنگام سفر رسمی در عراق را مصداق بارز ترور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت روانچی:ترور وحشیانه شهید سلیمانی مصداق بارز تروریسم دولتی است

تخت روانچی:ترور وحشیانه شهید سلیمانی مصداق بارز تروریسم دولتی است