مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 18:402020-07-10سياسي

صورت سرخ و نارنجی ایران؛ «کرونا» استان به استان می چرخد


آمارها هرروز افزایشی است، تعداد فوتی ها رکورد زده و صورت ایران قرمز و نارنجی شده است، اما همچنان هستند کسانی که بدون توجه به پروتکل های بهداشتی برای شیوع کووید 19 با این ویروس همدست شده اند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: طی هفته های اخیر شاهد روند صعودی شیوع کرونا در کشور بودیم به طوری که رنگ های سفید استان ها و شهرستان ها یکی یکی جای خود را به زرد و سپس قرمز داد.

برگزاری مراسم عروسی و عزا، نزدن ماسک و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری کرونا سبب شد تا بسیاری از استان ها در مرز هشدار قرار بگیرند.

سیما سادات لاری، بعدازظهر جمعه در ارتباط زنده تلویزیونی، به ارائه تازه ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به شناسایی 2 هزار و 262 مورد جدید کرونا در کشور طی شبانه روز گذشته، گفت: تاکنون 253 هزار و 720 نفر از جمعیت کشور به این بیماری مبتلا شده اند.

لاری، تعداد فوتی ها در 24 ساعت گذشته را 142 نفر اعلام کرد و افزود: بر همین اساس، تاکنون 12 هزار و 447 نفر از هم وطنان براثر ابتلاء به این بیماری جان خود را ازدست داده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت، آمار بهبودیافتگان را 215 هزار و 15 نفر اعلام کرد و گفت: در شرایط کنونی، تاکنون 3319 نفر از بیماران کرونا در وضعیت شدید و تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صورت سرخ و نارنجی ایران؛ «کرونا» استان به استان می چرخد

صورت سرخ و نارنجی ایران؛ «کرونا» استان به استان می چرخد