مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 09:452020-07-10سياسي

مسؤولین به فکر معیشت مردم باشند/ استفاده از ماسک ضروری است


همهٔ مسؤولین باید به فکر معیشت مردم باشند و نمایندگان مجلس نیز در این راستا به مسؤولان اجرایی تذکر بدهند، زیرا مردم بسیار در رنج و تنگنا هستند و دارد دیر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعهٔ قزوین در خطبه های این هفتهٔ نماز جمعهٔ قزوین که در محل مسجدالنبی(ص) برگزار شد، عنوان کرد: اهل تقوا به خداوند اعتقاد و اعتماد کامل دارند و بر خداوند متعال تکیه می کنند، به پیامبران الهی و ملائک مقرب خدا ایمان دارند و در زمین نیکی می کنند.

خطیب جمعهٔ قزوین ویژگی های برجسته ٔمسلمانان را برشمرد و اعتقاد به تمام انبیای الهی را از امتیازات یک مسلمان دانست و افزود: باور به حقیقت کتاب های آسمانی و محبت به خداوند متعال از ویژگی های کسانی است که در زمین نیکی را بر پا می دارند.

وی ادامه داد: اهل نیکی مال خود را برای نزدیکان و ذی القربی، برای جامعهٔ اسلامی، برای یتیمان و مسکینان و در راه ماندگان و سائلین که نیازمند واقعی اند می بخشند و با مال خود به مردم یاری می رسانند.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: خداوند می فرماید اگر مردم اهل ایمان و تقوا باشند ما درهای رحمت و برکت خود را به سوی آن ها می گشاییم؛ خداوند از ویژگی های ایمان و تقوای افراد به پرداخت زکات اشاره می کند و کسانی که از مال خود انفاق می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولین به فکر معیشت مردم باشند/ استفاده از ماسک ضروری است

مسؤولین به فکر معیشت مردم باشند/ استفاده از ماسک ضروری است