مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-10سياسي

دشمنان با جنگ روانی دنبال بی اعتمادی مردم به نظام هستند


امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه دشمنان با جنگ روانی می خواهند مردم را به نظام بی اعتماد کنند، گفت: برخی متاسفانه در لباس دوست به این حاشیه سازی دشمنان دامن می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) این شهر، ضمن اشاره به توطئه های دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف، بیان کرد: جنگ روانی و تبلیغات مقوله ای است که سال ها دشمنان ما بر روی آن سرمایه گذاری می کنند تا از این طریق ذهن های مردم را مشوش کنند اما باید هوشیار بود.

وی با بیان اینکه هوشیاری در برابر دشمنان یک اصل مهم است، افزود: بعضاً شاهدیم که دشمن حتی در لباس دوست ظاهر می شود که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه استکبار گران و جبهه غرب امروز با تحلیل های نادرست خبری وضعیت ایران را به گونه ای جلوه می دهند که مردم بی اعتمادی نسبت به نظام پیدا کنند و این ماحصل جنگ روانی آن ها با استفاده از ابزارهای رسانه ای و تبلیغی است، تاکید کرد: برخی از مردم متأسفانه بر بال احساسات سوار شده و به این موضوع حتی دامن می زنند.

مهدوی نژاد با اشاره به اینکه می بایست بین اخبار دروغ و صحیح فرق قائل شد، تاکید داشت: مردم باید دقت کنند که اخبار از چه منبعی واصل می شود حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با جنگ روانی دنبال بی اعتمادی مردم به نظام هستند

دشمنان با جنگ روانی دنبال بی اعتمادی مردم به نظام هستند