مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-10حوادث

مهار حریق در هتل کارون دلیجان


مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان از وقوع حادثه آتش سوزی در هتل کارون این شهرستان در نیمه شب گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه این حریق با کمک نیروهای آتشنشانی پس از ساعاتی آتش مهار شد.

- براساس اعلام ️روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، در ساعات پایانی شب گذشته (پنج شنبه) 19 تیرماه، طبقات فوقانی هتل کارون در شهرستان دلیجان دچار حریق شد و در این آتش سوزی که تا ساعتی بعد ادامه داشت، دو طبقه از هتل در آتش سوخت.

️مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان، در این باره اظهار کرد: در ساعت 23 و 45 دقیقه شب گذشته حریق در هتل کارون دلیجان به ایستگاه آتش نشانی اطلاع داده شد و از دقایق اولیه آتش سوزی، تیم های آتش نشانی در محل حضور یافتند.

محمدبیگی گفت: حریق از قسمت کافی شاپ آغاز شده و با توجه به اینکه نمای این هتل از کامپوزیت بود به طبقات بالایی ساختمان نیز سرایت کرده بود.

️او گفت: در این حادثه از ایستگاه های آتش نشانی اراک، خمین، محلات و نراق به محل حادثه اعزام شدند، همچنین نیروهای شهرداری، بسیج و مردمی نیز در اطفای حریق همکاری کردند و سرانجام، آتش پس از گذشت ساعاتی (2 و 30 دقیقه) به طور کامل مهار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار حریق در هتل کارون دلیجان

مهار حریق در هتل کارون دلیجان