مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-10سياسي

باید قوانین راهنمایی و رانندگی که جزو قوانین متقن است را رعایت کنیم


امام جمعه اصفهان در خصوص استفاده از ماسک، گفت: توصیه های بهداشتی مثل ماسک زدن برای سلامت خودتان و خانواده هایتان است، مسئولان امر می گویند با ماسک زدن و فاصله گرفتن ابتلا به ویروس کرونا 80 درصد کاهش می یابد.

- ایسنا/اصفهان امام جمعه اصفهان در خصوص استفاده از ماسک، گفت: توصیه های بهداشتی مثل ماسک زدن برای سلامت خودتان و خانواده هایتان است، مسئولان امر می گویند با ماسک زدن و فاصله گرفتن ابتلا به ویروس کرونا 80 درصد کاهش می یابد.

آیت الله طباطبایی نژاد امروز در خطبه های نماز جمعه شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از صفات مهم تولی و تبری است، به تعبیری دوستی خدا و اولیای خدا و دشمنی طاغوت و دشمنان خدا.

وی با بیان اینکه براساس روایات، دوستی و دشمنی مومن باید برای خدا باشد، افزود: مومن نباید کینه و دشمنی و یا دوستی شخصی داشته باشد، هر کاری باید فقط برای خدا باشد وگرنه جواب دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه اصفهان تاکید کرد: لازمه دینداری این است که اولیا خدا را دوست داشته باشیم و دشمنان خدا را دشمن و همه کارهایمان برای خدا باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته اصفهان، در خصوص استفاده از ماسک، گفت: توصیه های بهداشتی مثل ماسک زدن برای سلامت خودتان و خانواده هایتان است، مسئولان امر می گویند با ماسک زدن و فاصله گرفتن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید قوانین راهنمایی و رانندگی که جزو قوانین متقن است را رعایت کنیم

باید قوانین راهنمایی و رانندگی که جزو قوانین متقن است را رعایت کنیم