مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-10سياسي

فساد و بی اخلاقی به مراتب از کرونا بدتر است


فساد و بی اخلاقی به مراتب از کرونا بدتر است چراکه کرونا سلامت جسم ما را به خطر می اندازد ولی فساد ارزش های ما را نابود می کند .

- چراکه کرونا سلامت جسم ما را به خطر می اندازد ولی فساد ارزش های ما را نابود می کند .

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های امروز نماز جمعه اراک با بیان اینکه جوانان تحت تاثیر جوسازی های دشمن قرار نگیرند و در راه صحیح که راه امام، رهبری و امثال شهید مطهری است، حرکت کنند، افزود: هر کس خواهان رستگاری است در صراط مستقیم حرکت کرده و خود را برای حضور در پیشگاه خداوند آماده کند.

وی افزود: هرچند در این راه ممکن است به درجه مقربان نرسیم، اما تلاش کنیم که به اندازه خودمان مورد عنایت خدای متعال و رسول او قرار بگیریم.

دری نجف آبادی در ادامه ضمن تقدیر از تمامی اقشار که در مسیر مبارزه با کرونا تلاش می کنند، اظهار کرد: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در شرایط موجود یک ضرورت است و با توجه به اینکه این بیماری دوران کمون دارد، ممکن است بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی میزان شیوع آن را افزایش دهد.

وی اظهار کرد: باید کمک کنیم که کادر درمان فشار بیش از حدی را متحمل نشوند، گرچه نمی توان امور جامعه بویژه امور اقتصادی را تعطیل کرد ولی باید اصول بهداشتی را رعایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد و بی اخلاقی به مراتب از کرونا بدتر است

فساد و بی اخلاقی به مراتب از کرونا بدتر است