مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-10اقتصادي

کرونا تقرجگاه های مازندران را تعطیل کرد


در شهرستان هایی که وضعیت قرمز کرونایی دارند ، از امروز جمعه 20 تیر ماه این اماکن تعطیل شده و برای سایر شهرستان ها نیز از 21 تیر ماه این دستورالعمل قابل اجرا است و با متخلفان نیز برخورد خواهد شد.

- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت که با افزایش آمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا که بر اثر برخی عادی سازی رفتاری با این ویروس رخ داده ، پارک‌های شهری و جنگلی بین شهری استان بار دیگر تعطیل شده است.

مهدی رازجویان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دستورالعمل ستاد استانی مقابله با کرونا برای بستن پارک ها و تفرجگاه های شهری و بین شهری استان به تمام شهرداری های استان ابلاغ شده و آنها موظفند تا از ورود شهروندان به این اماکن جلوگیری کنند.

وی توضیح داد : در شهرستان هایی که وضعیت قرمز کرونایی دارند ، از امروز جمعه 20 تیر ماه این اماکن تعطیل شده و برای سایر شهرستان ها نیز از 21 تیر ماه این دستورالعمل قابل اجرا است و با متخلفان نیز برخورد خواهد شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، در حال حاضر وضعیت شیوع کرونا در هفت شهرستان آمل ، بهشهر، بابل ، رامسر ، نوشهر ، محمودآباد و سوادکوه قرمز و وضعیت پنج شهرستان دیگر استان هم نارنجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تقرجگاه های مازندران را تعطیل کرد

کرونا تقرجگاه های مازندران را تعطیل کرد