مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-10سياسي

بیمه ها مانع فشار به مردم در دریافت خدمات پزشکی شوند


عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه نباید در دریافت خدمات پزشکی فشاری مالی به مردم بیاید گفت: بایستی با بررسی های کارشناسی، خدمات بیمه ها را افزایش داد و نمی توانیم بپذیریم که همه هزینه ها از جیب ملت پرداخت شود.

- مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره درخواست پزشکان برای افزایش تعرفه در سال جاری اظهار داشت: باید کار کارشناسی درباره ارائه خدمات پزشکی به جامعه و هزینه های مترتب به آن انجام شود و اگر بتوانیم این هزینه ها را از طریق بیمه تأمین کنیم اشکالی به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: نباید درباره دریافت خدمات پزشکی فشاری به مردم بیاید و نمی توانیم بپذیریم که همه هزینه ها از جیب مردم پرداخت شود.

این در حالی است که باید نظر پزشکان را هم تأمین کرد و به همین دلیل باید از ظرفیت بیمه ها برای حمایت و پشتیبانی از دو طرف بهره گرفت.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هزینه های پزشکی در کشورمان با توجه به افزایش تورم، بالا رفته و باید بکوشیم تعرفه های پزشکی را در فضایی کارشناسی بررسی کنیم؛ نباید اینگونه تلقی کرد که چون پزشکان چنین درخواستی کرده اند با افزایش نرخ تعرفه ها مخالفت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ها مانع فشار به مردم در دریافت خدمات پزشکی شوند

بیمه ها مانع فشار به مردم در دریافت خدمات پزشکی شوند