مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-10اقتصادي

غبطه اعتبار سایر استان ها را می خوریم!


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: آموزش، ترویج، مراکز جهاد کشاورزی، نیروهای انسانی متخصص و فعالیت هایی که در این حوزه صورت می گیرد مورد غبطه سایر استان هاست، - ایسنا/مازندران رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: آموزش، ترویج، مراکز جهاد کشاورزی، نیروهای انسانی متخصص و فعالیت هایی که در این حوزه صورت می گیرد مورد غبطه سایر استان هاست، اما در حوزه اعتبارات ما غطبه سایر استان ها را می خوریم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، عزیزاله شهیدی فر در جلسه بررسی وضعیت اعتباری سازمان جهاد کشاورزی مازندران که با حضور معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، با بیان اینکه بخش کشاورزی به عنوان خط مقدم تولید است، اظهار کرد: آموزش، ترویج، مراکز جهاد کشاورزی، نیروهای انسانی متخصص و فعالیت هایی که در این حوزه صورت می گیرد مورد غبطه سایر استان ها است، اما در حوزه اعتبارات ما غطبه سایر استان ها را می خوریم.

وی ادامه داد: رشد اعتبارات بخش کشاورزی در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها چشمگیر نبود در حالیکه فعالیت شاخص و اثرگذار شهرستان ها معطوف به بخش کشاورزی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه به هر میزانی که استان برای پروژه های آب و خاک اعتبار در نظر بگیرد، به همان میزان اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبطه اعتبار سایر استان ها را می خوریم!

غبطه اعتبار سایر استان ها را می خوریم!