مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-10اقتصادي

استفاده از گذرگاه های مرزی می تواند سیستان و بلوچستان را متحول کند


سرپرست وزارت صمت بیان اینکه استفاده از گذرگاه های مرزی می تواند این استان را متحول کند، گفت: از مرز ریمدان که در مصوبه هیئت دولت نیز به عنوان یک مرز رسمی از آن یاد می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان سفر به استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: نقطه عطف مصوبات این سفر، موضوع اجرای فاز دوم طرح بافت بلوچ بوده است و طرح بافندگی و تولید پارچه برای تکمیل زنجیره بوده است.

حسین مدرس خیابانی در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از مردم شریف استان سیستان و بلوچستان برای مهمان نوازی در این سفر بیان کرد: از مدیران استانی، نماینده مردم در مجلس و استاندار سیستان و بلوچستان که واقعاً خستگی ناپذیر هستند و به عنوان یک مدیر جهادی مسائل این خط را همواره با جدیت پیگیری می کند، صمیمانه تشکر دارم.

ظرفیت های خالی استان سیستان و بلوچستان به کار گرفته شود وی یکی از بزرگ ترین اولویتها برای جهش تولید را استفاده از ظرفیت های خالی دانست و بیان کرد: ظرفیت های خالی در استان سیستان و بلوچستان و بندر چابهار در حوزه های صنعتی و معدنی و تجاری فوق العاده بالا می باشد.

سرپرست وزارت صمت اضافه کرد: در این سفر و همچنین در جلسه کارگروه اقتصادی که برگزار شد، مسائل و موضوعات مهم و اصلی استان مورد بررسی، تفاهم و تصویب قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از گذرگاه های مرزی می تواند سیستان و بلوچستان را متحول کند

استفاده از گذرگاه های مرزی می تواند سیستان و بلوچستان را متحول کند