مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:402020-07-10سياسي

برگزاری آزمون استخدامی تجمیعی سه گانه توسط جهاددانشگاهی در استان سمنان


مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری آزمون استخدامی تجمیعی سه گانه با شرکت بالغ بر 478 نفر در استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان از برگزاری آزمون استخدامی تجمیعی سه گانه با شرکت بالغ بر 478 نفر در استان سمنان خبر داد.

علی منصفی راد در گفت و گو با ایسنا گفت: آزمون استخدامی تجمیعی سه گانه شامل آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک، نهضت سواد آموزی و صنایع شیر ایران در دو نقطه از استان در شهرهای سمنان و شاهرود با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و همچنین تب سنجی و غربالگری قبل از ورود به سالن آزمون برگزار شد.

وی افزود: جمعاً 478 نفر شامل 110 زن و 368 مرد در این آزمون استخدامی در استان سمنان شرکت کردند، که از این تعداد 223 نفر از حوزه های امتحانی سمنان، مهدیشهر، سرخه، آرادان و گرمسار در دانشگاه پیام نور سمنان و 255 نفر از حوزه های امتحانی دامغان، شاهرود و میامی در دانشگاه آزاد شاهرود به رقابت پرداختند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی پروتکل های بهداشتی شامل رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تب سنجی و غربالگری افراد قبل از ورود به محل آزمون، توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده دست، چیدمان صندلی ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون استخدامی تجمیعی سه گانه توسط جهاددانشگاهی در استان سمنان

برگزاری آزمون استخدامی تجمیعی سه گانه توسط جهاددانشگاهی در استان سمنان