مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-10اقتصادي

پیشرفت 65 درصدی طرح ملی حذف قبوض کاغذی آب در سرخه


رییس شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه از ثبت حدود 65 درصد شماره تلفن همراه مشترکان آب این شهرستان در طرح حذف قبوض کاغذی خبر داد و گفت: از مردم تقاضا داریم که سریع تر نسبت به ثبت نام در این زمینه اقدام کنند.

- مجید فیض در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: با هدف صرفه جویی در مصرف کاغذ، قبوض کاغذی به نوبت در حال حذف شدن است.

وی افزود: در حال حاضر در شهرستان سرخه حدود 65 درصد شماره های تلفن همراه مشترکان آب ثبت شده و حدود 30 یا 35 درصد باقیمانده است که انتظار داریم مشترکان در صورت عدم دریافت پیامک به شرکت آب و فاضلاب برای پیگیری امر مراجعه کنند.

رییس شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه با اشاره به اینکه یک سامانه پیامکی در شرکت آبفا تنظیم شده است که مشترکان می توانند شماره تلفن خود را در آن ثبت کنند، افزود: این شماره در قبوض آب هم درج شده و توضیح مربوط به نحوه ثبت نام نیز در ذیل آن آمده است.

فیض بیان کرد: تقاضای ما از مردم این است تا هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام در این زمینه اقدام و در کنار پیامک می توانند از طریق پورتال آب و فاضلاب خدمات دریافت کنند.

وی تصریح کرد: این سامانه خدمات خوبی در خصوص بدهکاری و قطعی آب به مشترکان ارائه می کند و می تواند از بسیاری از مراجعات مردمی بکاهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 65 درصدی طرح ملی حذف قبوض کاغذی آب در سرخه

پیشرفت 65 درصدی طرح ملی حذف قبوض کاغذی آب در سرخه