مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-10سياسي

اعلام زمان برگزاری دروس عملی دانشجویان ارشد دانشگاه تربیت مدرس


معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: براساس تقویم جدید دانشگاه تربیت مدرس که با سه هفته تاخیر تنظیم شده است، زمان برگزاری دروس عملی دانشجویان ارشد نیمه دوم مرداد یا اوایل شهریور ماه خواهد بود.

- معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: براساس تقویم جدید دانشگاه تربیت مدرس که با سه هفته تاخیر تنظیم شده است، زمان برگزاری دروس عملی دانشجویان ارشد نیمه دوم مرداد یا اوایل شهریور ماه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا کلباسی با اعلام این مطلب در نشست شورای دانشگاه تربیت مدرس، نحوه برگزاری آزمون های پایان ترم دانشجویان در سال تحصیلی 99-1398 را تشریح کرد.

وی ادامه داد: با توجه به موج دوم شیوع کرونا در کشور، بحث امتحانات حضوری به صورت مرحله ای و لایه بندی که پیش از این مطرح شده بود، منتفی شد و در حال حاضر به دلیل شرایط پیش آمده، همه دانشگاه ها برگزاری آزمون مجازی را در دستور کار خود قرار دادند و ما نیز با توجه به فرصت محدودی که داشتیم دستورالعملی در این زمینه تدوین کردیم و در سامانه معاونت آموزشی نحوه برگزاری آزمون مجازی، سامانه رفع اشکال و سوالات احتمالی را بارگذاری کردیم.

وی تاکید کرد: بر اساس اعلام وزارت علوم مقرر شد ارزیابی دانشجویان فقط بر مبنای آزمون پایان ترم نباشد و فعالیت های طول ترم دانشجویان نیز مدنظر قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان برگزاری دروس عملی دانشجویان ارشد دانشگاه تربیت مدرس

اعلام زمان برگزاری دروس عملی دانشجویان ارشد دانشگاه تربیت مدرس