مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-10سياسي

وضعیت تهران به لحاظ شیوع کرونا بسیار نگران کننده است


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران گفت: شرایط پایتخت به لحاظ شیوع کرونا بسیار نگران کننده است.

- زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: با توجه به شرایط بسیار نگران کننده شیوع ویروس کووید ـ 19 در پایتخت ستاد ملی مقابله با کرونا باید محدودیت ها را به پایتخت برگرداند و حتی با شدت بیشتری محدودیت ها اعمال شود.

وی درباره اینکه آیا مترو به دلیل افزایش نگران کننده کرونا تعطیل می شود، گفت: همانطور که سعید نمکی وزیر بهداشت نیز اعلام کرده حمل و نقل عمومی در حالی فعالیت خود را در زمان شیوع کرونا آغاز کرد که به ظرفیت این ناوگان اضافه نشد و مشخص است که امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو وجود ندارد، همچنین تصمیم در مورد تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران ادامه داد: به نظرم باید اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت با توجه به شیوع کرونا در پایتخت انجام گیرد که اقدامات کوتاه مدت جهت مقابله با کرونا ایجاد محدودیت ها و تشدید آن است.

نژادبهرام گفت: اقدامات بلندمدت نیز شامل تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است چرا که اگر کرونا ماندگار باشد و فعالیت ها نیز به صورت اقتصادی و اجتماعی بخواهیم استمرار یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت تهران به لحاظ شیوع کرونا بسیار نگران کننده است

وضعیت تهران به لحاظ شیوع کرونا بسیار نگران کننده است