مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-10اقتصادي

تکمیل خط جدید قطار تهران-تبریز و آزادراه بروجرد-خرم آباد تا آخر99


معاون وزیر راه و شهرسازی از تکمیل و بهره برداری 471 کیلومتر مسیر ریلی، 530 کیلومتر مسیر آزادراهی و 800 کیلومتر شبکه بزرگراهی در کشور تا پایان امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، خیرالله خادمی با اشاره به برنامه های تدوین شده برای سال جهش تولید در وزارت راه و شهرسازی افزود: ساخت و توسعه شبکه ریلی به میزان 9 هزار و 500 کیلومتر در برنامه است که هم اکنون ساخت 3 هزار و 300 کیلومتر آن در دست اجراست و با توجه به لزوم اولویت بندی برای اتمام طرح های زودبازده تر و با پیشرفت فیزیکی بالا، تکمیل هزار و 566 کیلومتر آن در اولویت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: تا پایان سال جاری، 471 کیلومتر راه آهن با اعتبار هزار و 380 میلیارد تومان در قالب چهار پروژه ریلی به بهره برداری خواهد رسید که این طرح ها شامل اتصال راه آهن بستان آباد - تبریز به طول 44 کیلومتر، راه آهن خواف - هرات که ایران را به افغانستان متصل می کند به طول 120 کیلومتر، مسیر 37 کیلومتری اتصال رشت به بندر کاسپین و مسیر 270 کیلومتری یزد - اقلید خواهد بود.

وی افزود: در بخش آزادراهی هم 5 آزادراه در حال احداث تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید که شامل آزادراه کنارگذر جنوبی تهران حدفاصل آبیک قزوین تا چرمشهر ورامین به طول 158 کیلومتر، آزادراه اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خط جدید قطار تهران-تبریز و آزادراه بروجرد-خرم آباد تا آخر99

تکمیل خط جدید قطار تهران-تبریز و آزادراه بروجرد-خرم آباد تا آخر99