مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-10پزشكي

بستری بودن 628 بیمار مبتلا به کرونا در مازندران


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون 628 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پنجمین ماه از شیوع ویروس کرونا در استان مازندران درحالی می گذرد که  مازندران وضعیت هشدار را پشت سر گذاشته و آژیر کرونایی در هفت شهر مازندران به صدا درآمده است.

یک ماه قبل شرایط زرد کرونایی در مازندران حاکم بوده و تغییر رفتارهای بهداشتی و سفرهای غیرضروری و حضور مازندران موجب شد تا این روزها شاهد وضعیت نگران کننده و افزایش مبتلایان به کرونا در استان باشیم.

براساس آخرین گزارش اعلام شده از سوی ستاد ملی قرارگاه کرونا در استان شهرهای مازندران دوباره جولانگاه این ویروس خطرناک شده است و روند صعودی بیماران مبتلا و بستری را در استان هستیم.

درحالی مازندران وضعیت هشداری را پشت سر می گذارد که سیستم درمانی پاسخگوی نیازهای بیماران نیست و باید بدانیم شرایط متفاوتی را داریم پشت سر می گذاریم.

استان مازندران که در فروردین ماه امسال در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت که در چند ماه گذشته میزان اپیدمی به تدریج کاهش پیدا کرد ولی در چند هفته اخیر به دلیل عدم توجه مردم به پروتکل های بهداشتی و سفرهای غیرضروری شاهد افزایش معنادار بیماران هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری بودن 628 بیمار مبتلا به کرونا در مازندران

بستری بودن 628 بیمار مبتلا به کرونا در مازندران