مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-10پزشكي

کرونا 20 درصد مراجعات پزشکی استرالیا را اینترنتی کرد


انجمن پزشکی استرالیا اعلام کرد شیوع گسترده ویروس کرونا موجب شده تا 20 درصد از کل مراجعات پزشکی در این کشور اینترنتی شده و از راه دور صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، اگر چه در سال های اخیر تلاش های زیادی برای همه گیرشدن پزشکی از راه دور در نقاط مختلف جهان صورت گرفته، اما تنها شیوع ویروس کرونا بود که موجب شد مردم نقاط مختلف جهان این موضوع را جدی بگیرند و به منظور جلوگیری از ابتلا به این بیماری خطرناک ترجیح دهند به جای مراجعه به پزشک از طریق اینترنت توصیه های لازم را دریافت کنند.

انجمن پزشکی استرالیا اعلام کرده که 20 درصد از کل مراجعات مردم این کشور به پزشکان آنلاین شده و تردیدی وجود ندارد که پزشکی از راه دور آینده این حرفه خواهد بود.

البته بخش عمده این نوع مراجعات شامل ملاقات آنلاین بیماران با پزشکانی بوده که قبلاً آنها را به صورت حضوری ملاقات کرده و به آنها اعتماد داشته اند.

انتظار می رود این روش درمانی به خصوص در مورد پزشکان عمومی گسترش یابد و البته در آینده شاهد طراحی الگوها و مدل های خاصی برای تسهیل دریافت اطلاعات بیماران از راه دور و نیز تحویل نسخه های پزشکی بدون نیاز به داروخانه ها خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا 20 درصد مراجعات پزشکی استرالیا را اینترنتی کرد

کرونا 20 درصد مراجعات پزشکی استرالیا را اینترنتی کرد