مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-10سياسي

برگزاری آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد در همدان


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان از برگزاری آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک در این استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان از برگزاری آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک در این استان خبر داد.

اصغر پیرهادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به سیاست ها و کمبود نیرو در سازمان، سال گذشته مجوز به کارگیری نیرو از سازمان استخدامی کشور اخذ شد.

وی با بیان اینکه این آزمون باید در اسفندماه سال گذشته برگزار می شد، تصریح کرد: به علت شیوع کروناویروس برگزاری این آزمون به تأخیر افتاد و امروز -جمعه 20 تیرماه- تنها در یک حوزه آن هم در دانشگاه پیام نور واحد همدان برگزار می شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان خاطرنشان کرد: سهمیه استان همدان در استخدام نیرو شش نفر است که 657 نفر معادل 600 برابر سهمیه داوطلب شرکت در آزمون هستند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه نوع جذب نیرو در سازمان ثبت اسناد به صورت قراردادی است، پست سازمانی تعریف نشده و شرکت کنندگان دارای مدارک دیپلم تا دکترا هستند که امیدواریم در آینده بتوانیم مجوزهای لازم را برای استخدام پیمانی یا رسمی این افراد بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد در همدان

برگزاری آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد در همدان