مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-10پزشكي

بجنورد به جمع شهرهای قرمز کرونا پیوست / دانشجویان: محدودیت اعمال کنید


دو شهر بجنورد گرمه در خراسان شمالی به جمع شهرهای با شیوع قرمز کرونا پیوستند اما تاکنون اقدام و دستور مشخصی از سوی ستاد کرونای استان دیده نمی شود و دانشجویان بسیجی استان نیز با اعتراض نسبت به این وضعیت، -   اما اکنون به نظر می رسد با گذشته 6 روز از این تصمیمات شهر بجنورد که در وضعیت نارنجی بود، اکنون به وضعیت قرمز رسیده و شهر گرمه نیز که وضعیت زرد را تجربه می کرد، خود را به حالت قرمز تبدیل کرده است.

شهرهای دیگر استان نیز تاکنون دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و ستاد کرونا اعلام نظر جدیدی برای آن ها نداشته است.

جاجرم، نارنجی رو به قرمز است اما فرماندار جاجرم نیز طی هفته اخیر از وضعیت این شهرستان در شیوع کرونا گفت و اظهار کرد: وضعیت فعلی این  شهرستان نارنجی رو به قرمز است و این وضعیت نشان دهنده خلاء در نظارت است و فرهنگ سازی برای استفاده از ماسک هم  باید توأم با اطلاع رسانی و نظارت باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز افزود: وضعیت در بخش های سنخواست، شوقان و بخش  مرکزی  نسبت به شهر جاجرم بهتر است.

اعتراض دانشجویان به ستاد استانی مقابله با کرونا اما دانشجویان بسیجی نیز در همان روز شنبه هفته گذشته طی نامه ای خطاب به استاندار خراسان شمالی به عنوان رییس ستاد کرونای استان درخواست هایی را برای مقابله با شیوع گسترده کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بجنورد به جمع شهرهای قرمز کرونا پیوست / دانشجویان: محدودیت اعمال کنید

بجنورد به جمع شهرهای قرمز کرونا پیوست / دانشجویان: محدودیت اعمال کنید