مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 03:102020-07-09اقتصادي

بازار محصولات سلولی گسترش می یابد


ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تشکیل کارگروه فناوری، شناسایی کارگزاران و سرمایه گذاران علاقمند به این حوزه را با برگزاری نشست های متعدد در زمینه فن بازارهای محصولات سلولی دنبال می کند.

- ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تشکیل کارگروه فناوری، شناسایی کارگزاران و سرمایه گذاران علاقمند به این حوزه را با برگزاری نشست های متعدد در زمینه فن بازارهای محصولات سلولی دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در سال های اخیر گروه های نوپا و شرکت های دانش بنیان جوان در حوزه سلول های بنیادی فعالیت خود را رونق داده اند.

این شرکت ها بیشتر در زمینه تولید مواد، تجهیزات و محصولات سلولی مشغول فعالیت هستند.

از سویی با توجه به رونق روز افزون این بازار در دنیای امروز، صاحبان سرمایه و صنایع فعال در حوزه پزشکی علاقمند به ورود و سرمایه گذاری در این زمینه شده اند.

از همین رو ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تشکیل کارگروه فناوری، شناسایی کارگزاران و سرمایه گذاران علاقمند به این حوزه را با برگزاری نشست های متعدد در زمینه فن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار محصولات سلولی گسترش می یابد

بازار محصولات سلولی گسترش می یابد