مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 21:252020-07-09سياسي

پاداش به سوت زنان شهرداری تهران


رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران از تدوین ایین نامه جامع حمایت و صیانت از گزارشگران فساد در شهرداری تهران در کمیسیون های مشترک داخلی شورا خبر داد.

- رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران از تدوین ایین نامه "جامع حمایت و صیانت از گزارشگران فساد در شهرداری تهران" در کمیسیون های مشترک داخلی شورا خبر داد.

مجید فراهانی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام طرح پیشنهادی شورا برای سوت زنی تخلفات در شهرداری تهران، گفت: طرح الزام شهرداری تهران به حمایت از گزارشگران فساد را در سال 1397 تقدیم شورا کردم و یک فوریت آن به تصویب رسید اما از سوی دیگر شهرداری تهران نیز آیین نامه اجرایی حمایت و صیانت از گزارشگران فساد را در اجرای تکلیف مقرر در برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران در سال 1398 تقدیم شورا کرد.

وی با اشاره به شباهت های ساختاری و عملکردی طرح شورا و لایحه شهرداری تهران گفت: به دلیل شباهت های گسترده این طرح و لایحه در هم ادغام شد و آیین نامه جامع حمایت و صیانت از گزارشگران فساد در شهرداری تهران در 14 ماده تهیه شد که بررسی و کارشناسی آن برعهده کمیته مشترک با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون حقوقی و نظارت شورا گذاشته شد که به تازگی این بررسی به اتمام رسیده است و به زودی پس از تصویب کمیسیون مشترک برای طرح در صحن تقدیم هیئت ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش به سوت زنان شهرداری تهران

پاداش به سوت زنان شهرداری تهران