مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 20:052020-07-09پزشكي

نگذارید مراسم عروسی موجب برگزاری مراسم عزا شود/ لزوم استفاده از ماسک


رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، از مردم خواست با لغو مراسم عروسی و دیگر تجمعات در جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، کمک کار کادر بهداشت و درمان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: براساس تحقیقات انجام شده استفاده از ماسک بیش از 80 درصد از انتقال ویروس کرونا به افراد جلوگیری می کند که این امر نقش ممتازی در شکست ویروس کرونا دارد.

وی افزود: به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست بعد از اعلام وضعیت قرمز شهروندان بدون استفاده از ماسک از منازل خود خارج شوند که این امر بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های بابل را افزایش می دهد.

جلالی بیان کرد: تعداد افرادی که در مراکز درمانی بابل به عنوان مبتلایان به کرونا بستری هستند به 159 بیمار رسیده است در صورتی که نسبت به 65 روز گذشته که به تعداد 60 بیمار بستری در کل رسیده بودیم بسیار نگران کننده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، یادآور شد: البته که بیمارستان های بابل در آمادگی کامل به سر می برند اما اگر تعداد بیمارانی که نیاز به بستری دارند به شدت زیاد شود، توان کادر درمان بیمارستان ها کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذارید مراسم عروسی موجب برگزاری مراسم عزا شود/ لزوم استفاده از ماسک

نگذارید مراسم عروسی موجب برگزاری مراسم عزا شود/ لزوم استفاده از ماسک