مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 20:052020-07-09سياسي

مدافعان حریم حجاب در گرگان؛ آسیب انحرافات فرهنگی کمتر از مفاسد اقتصادی نیست


بسیج جامعه زنان سپاه گرگان در قامت مدافعان حریم حجاب؛ گلزار شهدای شهرستان گرگان را گلباران کردند و ندای «لبیک یا فاطمه» در آسمان شهر طنین انداز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، به مناسبت هفته عفاف و حجاب گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان توسط بانوان محجبه و انقلابی بسیج جامعه زنان سپاه گرگان گلباران شد و ندای لبیک یا فاطمه در آسمان شهر پیچید.

مدافعان حریم حجاب در تجدید میثاق با شهدا با لبیک یا فاطمه و هستیم بر آن عهد که بستیم گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان را گلباران کردند، در این مراسم فرمانده سپاه گرگان، بسیج جامعه زنان سپاه گرگان، فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و بسیجیان همیشه در صحنه با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه همچنین نثار گل؛ یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید عهد کردند.

این مراسم با تاکید بر پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی انجام شد تا سلامت مدافعان حریم حجاب به مخاطره نیفتد.

*خیابان های این شهر باید به فرهنگ فاطمی و علوی متجلی شود/ آسیب انحرافات فرهنگی کمتر از مفاسد اقتصادی نیست یکی از بانوان بسیجی گرگان با اشاره به اینکه برنامه های هفته عفاف و حجاب نباید در یک هفته خلاصه شود، گفت: توجه به این واجب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان حریم حجاب در گرگان؛ آسیب انحرافات فرهنگی کمتر از مفاسد اقتصادی نیست

مدافعان حریم حجاب در گرگان؛ آسیب انحرافات فرهنگی کمتر از مفاسد اقتصادی نیست