مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 17:102020-07-09فرهنگي

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس درگذشت یدالله طارمی را تسلیت گفت


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و معاون فرهنگی شهرداری شیراز در پیام های جداگانه در گذشت یدالله طارمی شاعر پیشکسوت شیرازی را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صابر سهرابی گفت: هر گاه اشعار مرحوم یدالله طارمی و مجموعه صوتی بهار نارنج را با صدای این شاعر به گوش جان می شنویم و می خوانیم بر این باوریم که ادبیات و اندیشه ایشان دارای تأثیرات قابل توجهی در حوزه فرهنگ شیراز و فارس داشته و شناسنامه آشکاری از شهر و دیارش را با خود همراه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با ابراز اندوه از فقدان این استاد نام آشنای شعر و ادب که در خانواده ای اصیل و سرشناس از اهالی شیراز چشم به جهان گشوده، گفت: آثار و فعالیت های فرهنگی او مایه بسی مباهات و افتخار است، چرا که عمر پربار خود را در راه خدمت به فرهنگ و ادب این سرزمین صرف کرد و الگوی بسیاری از شاعران بومی سرا شده است و در راه اشاعه زبان و ادب پارسی و بویژه لهجه شیرازی گام های مؤثری برداشت.

سهرابی در پایان یادآوری کرد: جای خالی این ادیب فرزانه برای همیشه در شیراز و فارس احساس می شود و این ضایعه اسفناک را به بازماندگان آن ادیب، جامعه هنرمندان، شاعران، نویسندگان تسلیت عرض می دارم و از خدای متعال امیدوارم روحش را قرین آمرزش و آرامش ابدی نماید و بتوانیم در تمام لحظات داشته هایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس درگذشت یدالله طارمی را تسلیت گفت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس درگذشت یدالله طارمی را تسلیت گفت