مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 16:502020-07-09پزشكي

معرفی بانیان برگزاری 9 مراسم عروسی به مرجع قضایی نهاوند


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از معرفی عاملان برگزارکننده 9 مراسم جشن عروسی در شهرستان به مراجع قضایی خبر داد.

- ایسنا/همدان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از معرفی عاملان برگزارکننده 9 مراسم جشن عروسی در شهرستان به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بهداشت و درمان نهاوند، دانشور گفت: عاملان برگزارکننده 9مراسم جشن عروسی در شهرستان نهاوند که نسبت به تهدید سلامت عمومی در راستای عدم توجه به دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مبارزه با کنترل ویروس مرگبار کرونا و پروتکل های بهداشتی اقدام کرده بودند، پرونده های آنهابه مراجع قضایی ارجاع شد.

وی افزود: هر اقدامی علیه سلامت و بهداشت عمومی براساس ماده 688 قانون مجازات اسلامی جرم شناخته و برایش مجازات تعیین شده است و حتی یک سال حبس دارد بنابراین امیدواریم مردم به توصیه های بهداشتی و سلامت توجه کنند تا بتوانیم از شّر ویروس کرونا به عنوان تهدیدکننده جامعه و خانواده ها رهایی یابیم.

دانشور تاکید کرد: هر کسی با برگزاری تجمعات در عروسی و عزا و رعایت نکردن دستوالعمل های بهداشتی جان مردم را به خطر بیندازد و موجب ابتلای مردم به کرونا شود، بهداشت ودرمان به عنوان شاکی و متولی سلامت مردم، صاحب عروسی و عزا را به عنوان متخلف به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بانیان برگزاری 9 مراسم عروسی به مرجع قضایی نهاوند

معرفی بانیان برگزاری 9 مراسم عروسی به مرجع قضایی نهاوند