مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 16:352020-07-09سياسي

اولتیماتوم مدیرکل انتظامی استانداری خراسان رضوی به صنوف متخلف


مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: چنانچه واحدهای صنفی مصوبات ستاد مقابله با کرونای کشور و استان را رعایت نکنند و از قبل هم اخطار گرفته باشند با آن ها برخورد قانونی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسین شرافتی راد در حاشیه گشت مشترک نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان گفت: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، از 15 تیر ماه استفاده از ماسک الزامی شده است.

وی افزود: بر این اساس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد کرونا در استان با محوریت استانداری، دستگاه قضا و دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شد و در اولین اقدام در شهرستان های مشهد و بینالود، گشت مشترکی با هدف پیشگیری و آموزش انجام شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه گشت های مذکور بیشتر با هدف آگاهی بخشی صورت خواهد گرفت، افزود: این طرح فعلا به مدت دو ماه ادامه دارد که با مشارکت دستگاه های دولتی و بخش خصوصی و دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان انجام خواهد شد.

شرافتی راد ادامه داد: با توجه به شرایطی که پیش آمده، لازم است در کنار انجام فعالیت های اجتماعی، اشتغال و معیشت مردم، پروتکل های بهداشتی هم رعایت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم مدیرکل انتظامی استانداری خراسان رضوی به صنوف متخلف

اولتیماتوم مدیرکل انتظامی استانداری خراسان رضوی به صنوف متخلف